// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
:)
Wednesday 17 April 2013 | 02:55 | 0 Sweet Cupcake
Hahhahahahahahahgahahahahahaha -.- Assalamualaikum (: lama dah kan rasanya aku tak blogging ? hurm by the way , aku busy sangat >< bukan busy apa pun , busy pasal PBS (-------) . kenapalah kan dia wujud kat dunia ni ? haishh tak faham aku . Cikgu pun agak-ii laa kalau nak bagi kerja sekolah . band6 aje yang nak di kejarnya --" kalau nak diikutkan semua student boleh lulus band6 tu tapi slow slow lah . sivik kene "CUBA NASIB" buat sajak . -.- Err . disebabkan sajak tu jugak , kawan-ii panggil aku budak sasteraa :( Hurm . Lepas tu sains , ini lagi lah gempak nyaa tak silap aku ni masuk yang ketiga dah , tapi satu haprak tak lepas , panjang sangat kene hafal =.= peningg laa woii ! :'D tapi semalas malas aku pun , aku dah siap sajak tunggu nak present je and aku dah hafal separuh sains , dan otw siapkan band6 sains yang ketiga buat kapal boleh keluar air bila tiup . -.- hah ? apa-ii je lah -___- pelik pelik semuanyaa >< :D hehehe wish me luck guyss :'* -xoxo-